Alla inlägg under juni 2009

Av Martin Anderberg - 11 juni 2009 18:21

En måste bort!

Nu läggs mitt bloggande på is. Eller iallafall blir det högst sporadiskt under sommaren. Logga in nån gång då och då och kolla läget.

Här kommer några coola bilder från göteborg. Sofie Nilsson har tagit dom.

Ha en skön sommar alla glada!

Av Martin Anderberg - 1 juni 2009 22:00

Nyss hemkommen från en cykeltur med Tobbe, Fredde, Tove, Sofie, Angela och Marianne. Vi körde Toves berömda tempobana. Det var första gången för mig. Jag gav allt och syran sprutade fint. Både Tobbe och Fredde var dock snabbare än jag.

Kan tempocyklar och dischjul vara svaret?

Det var bara jag i vår grupp på sju som inte körde carboncykel. Och Tove hade tillochmed gömd bakbroms;)

I övrigt har dagen spenderats på Lomma Beach. Najs!!!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards