Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Martin Anderberg - 5 maj 2009 14:54

Vilken Svenssonfamilj vi varit idag. Lämnat T på dagis trots att vi är lediga.

Körde till Oxievångsbadet med N. Jag fick simmat 25min. Kryssandes fram och tillbaka mellan gubbarna. Ni vet såna som i stort sett står still i vattnet.

Sen körde vi och åt lunch på Ikea. Köpte lite kuddar och ramar och sånt.

Väl hemma ringer läkaren från vårdcentralen och säger att läkaren på UMAS vill att jag gör ett UKG. Och att jag lämnat ytterliggare några prover på vårdcentralen. Suck.

Jag blev inte klok på vad UKG betydde så jag fick slå upp det. Ultraljud på hjärtat. Man kollar hjärtats storlek, slagkapacitet och om klaffarna är ok.

Nu känns det lite olustigt med eftermiddagens cykelpass så jag går och lägger mig hos N istället.

M.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards