Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Martin Anderberg - 7 maj 2009 10:58

http://www.youtube.com/watch?v=1xl8qJ9sKKY&feature=PlayList&p=36617383B6BA9A1A&playnext=1&playnext_from=PL&index=8

Fan, det är andra gången jag råkar radera allt jag skrivit under tiden jag letar bilder.

Nu ska det iallafall finnas en länk till ett klipp med Gary Louris och Mark Olson och en bild längst ner på mina Jayhawks(och J-relaterade) skivor.

Konserten igår var lysande. Det är 14 år sedan jag såg dom första gången.

Sedan dess har det blivit 10 gånger ungefär. Men då var för sig. Nu tillsammans igen gör dom ingen besviken.

Ingen öl ikväll. Skönt med en nykter konsert då och då.

Lyckades även släpa mig iväg till Lindängen för 65minuters simning.

Ett kanonpass på Louise fötter. En hundring på 1,22 och några 50or på 38.

Så skönt. Ska bara hålla den farten i 1500m så blir det bra. Tog min nya favoritgrogg i bilen på vägen hem, proteinpulver och dextropur. Ahh.

 Idag ska jag vila så mycket jag kan. Har börjat med att sova 1,20h med N nu på förmiddagen.

Spring nu ut och köp alla Jayhawksskivor du kommer åt.

Börja med Tommorow the green grass eller(och) Hollywood Town Hall. Dom är lysande!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards