Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Martin Anderberg - 11 maj 2009 21:06

Kära läsare.

Idag tog det stopp. Det händer rätt ofta. Man tränar och tränar, kanske tävlar lite och plötsligt är det stopp. Trötthet!

Började dagen med ambitioner lite väl höga. Nisse i säng sen kan vi steka köttbullar Ture! JAA, pappa, roligt!

Klockan 11 var jag helt slut.

Gick till Bike Pro och köpte ett däck. Har aldrig gillat mina Vittoria, punkar hela tiden. Nu tillbaka till Michelin. Känns tryggt.

På vägen stannade vi och tittade på en traktor på kyrkogården. Ture älskar traktorer. Morfarn har två! Och han är inte ens bonde utan bärgningsbilsförsäljare.

På vägen hem stannade vi hos Emil, Emma och Tekla. "Jag tycker inte om Emil" sa Ture på vägen dit men sen var han helt såld när vi väl kom fram.

Konstigt. Kan vara skägget. Eller att han tänker att "Hm, Emil, han gillar jag, men jag vill ju trotsa pappa så jag säger att jag inte gillar honom, ja, så gör jag."

Inte ett löpsteg, pedaltramp eller simtag idag. En fet 0a i träningsdagboken alltså. Ajaj.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards