Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Martin Anderberg - 14 maj 2009 22:05

Nyss avslutat ett 1,20h långt trainerpass.

Tittade på 21 Gram. Inte speciellt upplyftande men väldigt bra.

Imorgon ska jag på mitt UKG. Vill knappt tänka på likheterna men det är svårt att låta bli. För er som inte sett 21 Gram så får Sean Penn ett nytt hjärta då Naomi Watts make blir överkörd av Benicio Del Toro.

Naomi Watts är också väldigt bra i Mullholland Drive:)

Igår fick jag nålar i foten. Jag fick banning av min sjukgymnast för att jag inte gör mina övningar. Jag borde ersätta något löp- eller cykelpass med balansövningar tycker hon. Sånt är ju svårt.

Jag simmade med våtdräkt igår. Måste vänja mig. Simmade 7ggr300m lugnt och fint.

Gram Parsons spelade country i slutet av 60-talet och början av 70-talet.

Han dog av en överdos på the Joshua Tree Inn. Myten säger att hans manager brände hans kista ute i öknen.

Jag har varit där.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards